pondělí 8. prosince 2014

Naladit se

na Vánoce se nám letos nějak nedaří.

Mikroušci pořád, že chtějí do lesa na houby (ano, oni pořád ještě rostou) a doma kreslit ježky a vystřihovat auta. "Mami, vločky hezký, ale kdy už bude sněžit.." A to jsem si myslela, že umím zaujmout..

Tatínka baštěj, neb jim na kytaru svižně vybrnkává "You know personal Jesus".. (a vlastně jo! Je to vánoční:-). Děti hýkají a pobízej "tětě hlatitěji"

A já se v koutku snažím myslet na to, které dárky ještě chybí a jestli na ty, které chci vyrobit sama, mám všechny ingredience.. No dobrá, abych jako jediná nebyla za sabotéra, pokukuju k tomu po novém cédéčku Znouze, na které se prozatím práší neb není prostor pro další muzikanty mezi našima čtyřma stěnama.

A do téhle anarchie vlítne bacil, zamává divokou energií a všechno uklidní a zpomalí a v tu chvíli je konečně ten správný čas.

Čas na Betlém


Zamilovaná Marie s Pepínem (strejda je přeci Josef a říkáme mu taky Pepíno), králové a pasáček s ovečkama..


A na nebi vánoční velryba.. Ta je přeci v každém Betlému..


Takže já už jsem naladěná!

2 komentáře:

  1. Krása nesmírná! Velryba je v našem Betlémě taky doma. A mami? kde je Betlém? My jsme v betlémě? Jé támhle je princezna Marie! To není miminko, to je Ježíš! Aneb maglajz tříletého z Vánoční zvěsti:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kde tu velrybu vzaly, to nechápu:-) Dětský maglajz celonárodní, možná celosvětový..
    Už se těším, až mi jednou vážně namalujou, jak vypadá Ježíšek. Ten jejich, dětský.. Snad příští Vánoce..

    OdpovědětVymazat