pátek 27. června 2014

Dnešní ráno

bylo TAK voňavé! Jahody, kam se podíváš!


Sezóna samosběrů je v plném proudu a to mi nedá spát. Kdesi v mozku se mi pravděpodobně už velmi dávno otiskla informace o tom, že co je zralé, musí se posbírat a přetvořit v jakoukoliv laskominu. Prázdné skleničky ve sklepě mě znervózňují. 

Ranní hodinka stačila na pořádný košík jahod. Cestou domů jsem svědomitě přemýšlela o tom, jak s nimi letos naložím. Po otevření dveří mi ale bylo jasné, že jahody je především potřeba uchránít. Jatoty, jatoty! znělo chodbou a košík mi byl okamžitě zabaven.

Kilo padlo okamžitě, další várka kamarádům


něco na knedlíky a zbytek na marmešku.


S poctivými kusy jahod!


Konzistence řidší (želíruju jen cukrem a kyselinou), výsledek opravdovější..

Jeden díl Čtyřlístku se jmenoval Mixle v pixle. Známá čtyřka konzervovala vůně a zvuky do konzervy. Jahodovou vůni bych konzervovala hned a tajně bych si jí v zimě pouštěla přímo do nosu neb to je mana!

Už se těším na svačinu.. 


Žádné komentáře:

Okomentovat