pondělí 19. ledna 2015

Resty

se mi poslední dobou nějak nakupily. Je jich tolik, že už je na čase začít jednat, protože jinak příjde nějaký výpadek.

Kde je chyba, to už vím. 
Nedaří se mi jednoduše zkloubit činnost mozku (ten si žije svým životem v režimu permanentního vymýšlení toho, co by bylo bezva udělat) a činnost těla, které poslední dobu energeticky vadne a krapátko leniví.. (pod návalem rýmiček, kašlíčků, Vánoc apod.)

A já jsem si myslela, že slovo rest musí být z anglického "have a rest", tudíž veget a nohy nahoře.
A ono ne! Pěkně sepsat seznam a začít staromódně odškrtávat.

Když ono to na mě asi jinak nefunguje. A pak, až to všechno, co jsem chtěla udělat, udělám a na chvíli tělo předběhne mozek, pak bude ta pohodička..

Průběžné skóre: toto rozhodnutí padlo v sobotu a první tři resty za mnou. Klepy klep na ramínko:

1) Obaly na obruče pro Míšu,

2 a 3) Pidi a Big Mls Bagy pro dámy z Fleru

Jen nepřepálit začátek:-)







Žádné komentáře:

Okomentovat