středa 7. října 2015

Hotovo, dvacet..

Dnešní počasí bylo naprostou stylovkou pro předání mojí historicky největší objednávky softshellových kalhot ever. 

Dvě sestry, tři děti, šest kaťat.
Fuška to byla, nebudu zastírat.

Já funěla, stroje funěly a to obzvlášť, když jsem pod zadečky a kolena všívala extra fleese.
 Teplo ale musí být!

Barvy vysoce viditelné i decentní (sama jsem byla překvapená, jakou parádu udělá šedivá verze), kapsy z recyklovaných, neokoukaných materiálů.



Mám z toho všeho radost. Děti fungují jako chodící reklama a tak moje malovýroba frčí jako na drátku.

Jenomže s rostoucím počtem dalších objednávek a zvyšující se šedí za okny se mi zase hlavou honí už loňská otázka:

A ušiju si letos ten sofshell. kabát? Nebo budou zase děti v suchu a já zmrzle a zmokle vlát za nimi.?

Se uvidí..


Žádné komentáře:

Okomentovat