pátek 9. října 2015

Ještě k tomu čtení..


A teď popravdě! 
Už jste někdo našel polohu, která je pro čtení pohodlná (nepočítám sezení v ušáku s krásnou lampou nad hlavou. K tomu mi chybí ta vila, kam by se vešel.)

Já mám čtení spojený s postelí. Možná to je nějaký dozvuk dětství, kdy jsme hltaly Lovce mamutů pod peřinou s baterkou v ruce.

Ale! Na boku, to jde doslova o krk,
na břiše protestují záda,
no a na zádech, na těch to prostě nejde.
Tak jak?

Každopádně, jak jsem se tak u toho dočítání vrtěla a hledala ten správný poleh, zavadila jsem pohledem o noční stolek. Kdyby z něj někdo dělal analýzu mé osobnosti, pravděpodobně by dospěl k tomu, že v posteli vedle spí stará (brýle) alkoholička (panáček od zdravotní višňovice) mající kašel (dětský noční sirup), neschopná dotáhnout věci do konce (rozešitý nový typ Mls Bagu)..

Tak já si teda k tomu dalšímu čtení poklidim, no..


Žádné komentáře:

Okomentovat